Handelsbetingelser

Virksomhedsoplysninger

ProPhone
Gothersgade 4, st. tv.,
7000 Fredericia

Mail: kontakt@prophone.dk
Tel: +45 91996465
CVR: 38408135

Bestilling og betaling

Alle vores viste priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms og andre afgifter.
Priserne er dagspriser.

Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris for købet.
ProPhone tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt udsolgte varer og leverings svigt fra vores leverandører.

Bestilling

Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en online bekræftelse.
Skulle du ikke modtage denne bekræftelse indenfor 1 time, bør du kontakte os.
Du vil desuden modtage en ny mail, samme dag som din ordre er afsendt.
Når du handler med ProPhone indgås aftaler på dansk.
Hvis du ønsker at modtage en ny kopi af din ordrebekræftelse bedes du venligst sende os en mail på kontakt@prophone.dk

Betaling

Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder.
Den mest sikre, og den betalingsform vi anbefaler alle kunder, er at betale med et betalingskort.

Vi accepterer følgende betalings muligheder:

  • Kontooverførsel
  • MobilePay
  • ApplePay
  • Betalingskort (Visa & Mastercard)
Online betaling med kort
Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når varerne er afsendt.
Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dette betyder at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.

Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger der er opgivet, er sande.

Vi kan til enhver tid nedskrive det betalte beløb – hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel. Men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ALDRIG forhøje det godkendte beløb.

Leveringstid
Vi har alle viste varer på lager og afsender din ordre inden for 24 timer har dermed 1-2 dages levering.
Vi sender altid bestillinger i indkommende rækkefølge. Ved udsalg, fødselsdag eller lignende kan der derfor forekomme længere leveringstid. Dette vil blive oplyst på siden.
Forsendelsesomkostninger
Vores fragtpris er fast uanset bestillingens størrelse. Vi har en fast fragtpris på forsendelser, Det er muligt at vælge imellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.
Der vil altid blive fremsendt et ”Track-and-Trace” nummer, så det er muligt at følge
bestillingen fra vores lager til det aftalte leverings sted.
Returnering og fortrydelsesret

Når du handler hos ProPhone har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den næstfølgende hverdag.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en tydelig erklæring via mail give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på.
Med andre ord – Varen kan prøves på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som “brugt”, hvilket betyder at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Vi anser brugte varer som værende uden handelsværdi.

Når der er tale om en ren returvare/ombytningsvare, vil udgiften til returneringen tilfalde dig – vi betaler til gengæld for at den nyombyttede vare sendes til dig igen.

Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returvarer sendes til:

ProPhone
Gothersgade 4, st. tv.,
7000 Fredericia

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamations retten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til ProPhone i rimelig tid efter varens modtagelse.
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

ProPhone
Gothersgade 4. st. tv.,
7000 Fredericia

Vi har brug for følgende information, når varer returneres. Du bedes informere os om problemstillingen, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal returneres i forsvarlig emballage.

Kontakt os

Hvis du vil kontakte os, kan du gøre det via mail: kontakt@prophone.dk eller telefon +45 91996465

Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. Disse registreres kun i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger, såfremt dette ønskes.
For at du kan indgå aftale med os på ProPhone, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger, med det formål at kunne levere varen korrekt til dig.
Personoplysningerne registreres hos ProPhone, og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcist hvilke oplysninger der indsamles, og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for ProPhone, har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos ProPhone, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.
Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed, rettes til ProPhone via e-mail kontakt@prophone.dk

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@prophone.dk